زندگی معمولی من(:





دل تنگم و با هیچکسم میل سخن نیست

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۴۲ ب.ظ

۱)توجه کردین تو خبرای کرونا دیگه هیچ اسمی از چین نیست؟دلم میخواد اونایی که به قرنطینه اعتقاد نداشتن و به نظرشون شیوه قرون وسطایی بود،بیان نظرشونو بگن/: بابا خفه شدم انقد هر روز با ماسک و شیلد و دستکش و گان رفتم سرکار|:

۲)امروز یه مریض باردار داشتم با مسمومیت،تو حرفاش فهمیدم هم خودش و هم همسرش ناقل یه بیماری خیلی خطرناک و بدون درمانن و خب احتمال اینکه بچشون مبتلا به این بیماری بشه طبیعتا خیلی بالاس،این بیماری تو دوره جنینی قابل شناسایی نیست و بچه های با این بیماری مشکلات خیلی جدی دارن و غالبا تو دوره جوونی فوت میکنن،نمیتونم درک کنم با علم به همه این موضوعات با چ دلی باز باردار میشن؟/:

۳)پزشک قبلی انقد کثیف بوده ک هرچی پانسیونو تمیز میکنم،بازم کثیفه،منم آدم تمیزی نیستم، حالا فکر کن وقتی من به یکی بگم کثیف، دیگه چققققد فاجعه اس،در این حد ک تو سطل تو دسشویی پررررر بود از دستمال و آشغال بدون اینکه تو سطل پلاستیک زباله گذاشته باشه/: ما هم کلا سطل رو مجبور شدیم بندازیم بیرون/:

۴)دلم میخواد ب کارام برسم ولی تو ماه رمضون واقعا نمیشه،ذهنم خسته میشه اینجوری ک هیچ کار مفیدی نمیکنم

۵)دلم برای مامانیم تنگ شده،انقد که گاهی فکر میکنم میتونم از این دلتنگی بمیرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۶
بانو (:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی