زندگی معمولی من(:





اولین روز پزشک راست راستکی((:

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۳۱ ب.ظ

امروز اولین روز پزشک راست راستکی من بود و بگم براتون که به شکل باور نکردنی توسط بر و بچ مرکز سوپرایز شدیمlaugh

یه کیک خفن با کلی قرص و استتوسکوپ و از اینجور چیز میزا گرفته بودن برامون و کادو هم دوتا ماگ شکل و یه گلدون سنسوریای خیلی خوشگل گرفتن برامون(((:

اصلاااااا انتظارشو نداشتم و خیلی خیلی خیلی سوپرایز کننده بود(:

----------

یه عادتی که دارم اینه که زیاد از بقیه تعریف میکنم مثلا اگه یکی لباسش قشنگ باشه،حتما بهش میگم یا بارها شده به بقیه گفتم چقد خوش اخلاقن

امروز یه مریض موقع رفتن بهم گفتن از اخلاق خیلی خوبتون ممنونم

انقد خوشحال شدم((:

بیایم قرار بذاریم برای چیزای خوب از هم تشکر کنیم((:

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۱
بانو (:

نظرات  (۲)

روزت مبارک بانوجان (:

بهترین ها رو برات از خدا میخوام (:

پاسخ:
ممنوووووووون عزیزم❤❤❤

چقد مثل همیم.

منم خیلی راحت تعریف میکنم از آدمها و همه چیزشون.

یا برام چیزی بخرن کلی ذوق میکنم و تعریف میکنم ازاون چیز.

ولی امان از شوهر و خاندانش.وقتی کادو میدی،میگیرن بعد خیلی خشک میگن مرسی،بعد میذارن کنار،ایششش

پاسخ:
من خودم وقتی کسی بهم کادو میده حتی اگه خوشمم نیاد حتما یه بارم شده جلو اون شخص از وسیله اش استفاده میکنم
بگذریم که چقد ذوق میکنم و تشکر میکنم
ولی خوانواده همسر جان حتی تشکر کردنشونم انققققد بی حسه که آدم فکر میکنه بیشتر نارحت میشن از کادو تا خوشحال
استفاده هم که محاله بکنن/:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی