زندگی معمولی من(:





۱) امروز ساعت ۴:۲۵ پیامک واریز اولین حقوقم رسید((:

۲)فکر میکنم بزرگترین مشکل تازه کار بودن،وسواسای الکیی هست که سر مریض پیدا میکنی

۳)مریض تو تایم بیتوته اومده با هفت قلم آرایش،ادعاشم میشه ک موردش اورژانسیه و حالشم خیلی بده/:

۴)امروز آقای پدر به بابای صابخونه زنگ زدن و اونم بیشخصیت دوباره فحاشی کرده بود،پدر منم کلا عصبانی نمیشه و هیچوقتم حرف بد نمیزنه به این آقا هم چیزی نگفته بود و دوباره زنگ زدن که پسر این آقا تلفن رو جواب میده و کلی عذرخواهی میکنه و قول میده موضوع رو خودش پیگیری کنه،خلاصه که امروز بلاااااااااااااخره خود خانوم صاحبخونه از خودشون رونمایی فرمودن و زنگ زدن به من،زد زیر همه حرفای قبلیشون و گفت ک خونه رو اجاره ندادم،منم گفتم مشکلی نیست و من میام تو خونه وسیله میذارم و کلید رو هم پس میگیرم تا سر موعد اجاره ام بشه،ک ایشون فرمودن قفل خونه رو عوض کردن و فقط به کسی کلید میدن وکالت داشته باشه،راستش اصلا حوصله بحث بیشتر با این آدما رو نداشتم که بهش بگم اصلا به چ حقی خونه ای ک هنوز تو رهن من هست رو رفته قفلش رو عوض کرده و ...،گفتم باشه من به دوستم وکالت نامه میدم و بعدشم تا موعد رهنم خونه کلا دست من بمونه و اصلا نمیخوام مستاجر بیاد تا اون موقع

بر اساس حرفهای بنگاه و خودشون تو این مدت،اینجور فهمیدم ک اینا خونه رو به یکی اجاره دادن و طرف تو تیرماه میخواد اثاث کشی کنه،منم عمرا دیگه با این وضعیت تا همون موعد اجاره ک تو مرداده خونه رو خالی کنم

تیتر=شهره زیوری

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۳
بانو (:

نظرات  (۱)

مبارکت باشه اولین حقوق😊

عجب ماجرایی شده این خونه واسه شما.

انشاءالله که ختم به خیر بشه.

پاسخ:
ممنووووووون(:
اصن یه دردسری و یه وعضی/:
ان شالله(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی