زندگی معمولی من(:





چقد تیتر نوشتن سخته/:

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ب.ظ

با وجود اون همه تهدید برای نوزاد پست قبلی،امروز فهمیدم که نبردنش دکتر|:

مامانبزرگ مادریش امروز اومد درمانگاه،گفت چند بار بهشون گفتم که این دکترا اگه چیزی میگن به خاطر خودمون میگن ولی گوش نمیکنن و نارحت میشن ازم و هی میگن بچه چیزیش نیست و سالمه

به مامامون میگم بلاخره یکی فهمید ما به خاطر خودمون انقد حرص نمیخوریم و به خاطر خودشونه

کلا این روستا یه سری چیزای عجیب داره،یه جورایی شبیه این فیلمای هندیه،یه جوریه که وقتی دختری ازدواج میکنه میره با خونواده همسرش تو یه خونه بزرگ که دور تا دورش اتاق اتاقه زندگی میکنن و خونواده همسر ینی پدرشوهر و مادرشوهر تو هررررررررر مسئله ای حرف اول و آخر رو میزنن/:

دختراشونم همه رو زیر ۱۵ سال غالبا شوهر میدن و زودم بچه دار میشن و کلا خونواده دختر حق هیچ حرفی رو ندارن و .../:

برای همینه که تو این روستا چندیییین مورد بچه با فلج مغزی به خاطر زردی نوزادی داریم،چون پدرشوهرا و مادرشوهراشون به نظرشون بچه زردی نداشته و نیازی به پیگیری نداشته و بچه طفلی اینجوری شده/:

یا بچه با مسمومیت مواد مخدر زیاد داریم/:

و جز مناطق با مرگ و میر بالای بچه هاست،قشنگ سالی ۲-۳ مورد حداقل داره/:

انقد که من برای بچهای اینجا دارم حرص میخورم و نگرانم که آخر خودم مریض میشم ولی بی فایده اس/:

------

سرایدار مرکزمون مال یکی از روستاهای اطرافه،میگفت دیروز که برای عید رفتم روستامون،عموم که تو شورا اونجاس میگفت که تا حالا بیشتر از ۱۰ نفر اومدن پیشمون که یه کاری بکنید این خانوم دکتر اینجا بمونه،این خیلی برای ما وقت میذاره و هی برامون توضیح میده

راستش خوشحال شدم که حداقل چند نفری تو این افراد پیدا میشن که به توضیحاتم گوش بدن و این همه حرف زدنام الکی باد هوا نمیشه((:

---------

یکی از چیزایی که خییییییییلی تو رشته ام دوسش دارم،اون زمانهایی هست که از مریض شرح حال کامل میگیرم و یه تشخیص خاص براش میذارم،خیلی حال میده انصافا،یه جورایی بهم حس حل معما میده و واقعا لذت بخشه(((:

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۱
بانو (:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی