زندگی معمولی من(:





نزدیک میشویم(:

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴ ق.ظ

دارم به سی سالگی نزدیک میشم،اگه بخوام دقیق بگم،۱۴ روز دیگه ۳۰ ساله میشم

نمیدونم گفته بودم یا نه ولی همیشه حس میکردم بین ۳۵ تا ۴۵ سالگی بیشتر عمر نمیکنم،ینی درواقع به نظرم همین حدودا کافی بوده و این سناخیلی زیاده ولی الان که دارم به ۳۰ سالگی میرسم حس میکنم فقط از دور انقد برام بزرگ و عجیب بوده

برنامه های قبل از سی سالگیم به جز یکدونه اش رو تا حالا انجام دادم،اون یکدونه رو هم تو این مدت باقی مونده عملی میکنم ان شالله

و کلی برنامه دارم برای ۳۰ تا ۴۰ سالگی(:

و البته کلی ترسم دارم،فکر به ۳۰ ساله شدن هم هیجان انگیزه و هم ترسناک

از وقتی ازدواج کردم تمام تولدام به جز دوتا تولدم رو با mr(: قهر بودیم و کلا هم mr(: عقیده ای به تبریک و کادو وسط دعوا نداره،من اوایل خیلی برام مهم بود ولی کم کم دیگه منم بی خیال شدم

ولی حالا تو آستانه یکی از مهمترین تولدام دلم یه سوپرایز و هدیه واقعی میخواد،مسلما از mr(: با توجه به سابقه درخشانش و با توجه به وضعیت مالی فعلیمون انتظاری ندارم(((:

ولی

خداجونم میشه خودت با یه هدیه خیلی خاص و خفن سوپرایزم کنی؟دوست دارم زیاااااد((:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۲
بانو (:

نظرات  (۳)

۲۲ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۴۴ خواننده همیشگی

سلام 

تولدتون پیشاپیش مبارک👏👏👏👏

پاسخ:
ممنووووووون((:
۲۲ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۱۸ خواننده همیشگی

ببخشید خانم دکتریه سوالی داشتم

برای استرس قبل از کنکور داروی خاصی هست معرفی کنید؟برای دخترم می خواستم دمنوش گیاهی به نظرتون سنبل الطیب خوبه؟

 

پاسخ:
سلام
داروهای گیاهی رو خیلی نمیشناسم ولی میدونم دم کرده بهارنارنج برای آرامش اعصاب خوبه و گل گاوزبان هم که معروفه
اگه استرس خیلی شدیدی داره،میتونین از ۱۰ روز مونده به کنکور شبی یه کلردیازپوکساید ۵ بخوره،۱۰ شب،شبی یک دونه بخوره قبل خواب تا کنکورش رو بده،بعدم یک شب در میون بخوره  تا ۵ شب و بعدم قطع کنه،ینی نهایتا دو هفته مصرف کنه و همونطور که توضیح دادم ناگهانی هم قطع نشه،قبل خواب هم باید مصرف بشه
بیشتر از همه هم که آروم بودن جو خونه مهمه،سعی کنید اصلا درباره کنکور یا نتیجه اش هیچ صحبتی تو خونه نداشته باشین،حتی گفتن جملاتی مثل نگران نباش و مهم نیست و ... هم نباید گفته بشه،چون به ناخودآگاه شخص اینو القا میکنه که حتما موضوعی برای نگرانی وجود داره،کلا سعی کنید تو محیط خونه وقتی مشغول درس نیستن،صحبتها و حال و هوا دور از بحث کنکور باشه
۲۲ مرداد ۹۹ ، ۲۳:۱۰ خواننده همیشگی

خیلی ممنونم از پاسخ مفیدتون

♥️♥️♥️♥️

پاسخ:
خواهش میکنم(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی