زندگی معمولی من(:





خوشحالیم یادم بمونه(:

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵ ق.ظ

۱)میاد تو و شروع میکنه به صحبت،حرف میزنه و حرف میزنه و من هی فکر میکنم که چقد چهره اش آشناس،هرچی فکر میکنم یادم نمیاد،بی خیال میشم

باهاش صحبت میکنم،واضحا علایم اضطرابی داره،دفترچه اش رو میگیرم،میخوام براش دارو شروع کنم،طبق عادت دفترچه رو ورق میزنم،یهو چشمم میخوره به دست خط خودم،یکماه پیش برای اضطراب بهشدارو دادم،تعجب میکنم که چرا خوب نشده

ازش میپرسم داروها رو مصرف کرده؟میگه نه،،،و در جواب چرا مصرف نکردی من؟ میگه که همسایشون گفته مصرف نکنه،چون اینا داروهای اعصابن و اگه بخوره دیوونه میشه

توضیح میدم و توضیح میدم و توضیح میدم،قول میده دیگه به حرف خاله خانباجیا گوش نکنه و داروهاشو مصرف کنه

------------

یکماه پیش بود که یه بچه حدودا یکساله رو آوردن پیشم،یه پسر کوچولو ناز و سرحال،شکایت داشتن که خیلی گریه میکنه،معاینه اش کردم و دیدم بچه کاملا سالمه،یکم پیشتر سوال و جواب کردم،متوجه شدم بچه مشکلی نداره،مامانش بی حوصله است،یه مامان ۴۵ ساله که این کوچولو بچه ۴امش بود و ...

برای مامانش دارو شروع کردم و گفتم یکماه بعد دوباره بیاد که ببینمش

امروز اومده بود،گفت که حالش خیییییلی بهتره،دوز داروش رو تنظیم کردم و برای یکماه دیگه بهش وقت دادم و ... وقتی صحبتم تموم شد،گفت که برادرش رو هم آورده و اونم همون علایم بی حوصلگی و ... داره،برادرش اومد و صحبت کردیم و برای اونم درمان گذاشتم

خب انققققققد خوشحال شدم از بهتر شدنش که حد نداشت،خداروشکر((:

----------

اصلا مقاومت آدما رو در برابر مصرف داروهایی که باعث بهتر شدن حالشون میشه رو نمیفهمم،واقعا چرا الکی بعضی چیزا رو انقد پیچیده میکنیم؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۴
بانو (:

نظرات  (۳)

حالی که با دارو خوب شه که حال نیست دیگه خرابه باز 

پاسخ:
وقتی فشار داریم داروی فشار میخوریم و فشار تنظیم میشه،وقتی دیابت داریم داروی کاهنده قند میخوریم و قندمون تنظیم میشه،با این مدل نگاه به درمان که کلا باید هیچ بیماریی رو درمان نکرد که چون فایده نداره چیزی با دارو خوب بشه(:

یاد فیلم خرگیوش افتادم قرص شادی میخوردن خخخ

حال همه الان همین حاله کلا کسی حالش خوب نیست 

پاسخ:
نه واقعا حال همه به حد بیمار گونه خراب نیست،اگه انقد حال خراب باشه حتما نیاز به درمان داره(:
۲۴ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۰ خواننده همیشگی

سلام

مادربزرگم تعریف می کرد اون زمانها که جوون بوده یه همسایه داشتن که پسرش تب شدید می کنه،دکتر  تجویز میکنه که باید برای اینکه تبش پایین بیاد باید روی بدنش یخ بزاریدبعد یکی از همین دایه های دلسوزترازمادر پیدا میشه ومیگه نه اینکاررو نکنی بخورش بده وحالا اون فرد یک عقب مانده ذهنی٥٥-٦٠ساله  است که دراثر  تجویز یکی از همین خانباجی هاتشنج میکنه وعقب مانده ذهنی میشه

کاش یاد بگیریم حرف های ما به قیمت زندگی وعمر یک نفر تموم میشه

پاسخ:
کاش،کاش،کاش یاد بگیریم وقتی تو موضوعی تخصص ندارین،انقد قاطعانه نظر ندیم
انققققققققد مریض دارم که به خاطر حرف همین خاله خانباجیا تو دردسر افتادن که حد نداره/:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی