زندگی معمولی من(:





یه بوم و دو هوا

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۲ ب.ظ

یه جله ای هست که میگن ایران بهشت پزشکاس

داشتم فکر میکردم اگه این جمله رو درست بگیریم،پس ایران بهشت همیه ایرانیاس،چون هر ایرانی به طور خودکار خودش یه پا دکتر

یه نفر تو یه پیج اینستا در مورد سقط های مکررش گفته،ملت همیشه در صحنه کامنتایی براش گذاشتن که شاخ در میاره آدم،۹۰ درصد کامنتام اینه،برو پیش دکتر فلانی بگو فلان آزمایش رو برات بنویسه یا بگو فلان دارو رو بهت بده،ینی عالین((:

------

یه خانوم بارداری داریم که همسرش روحانیه،این جناب روحانی ادعای طب سنتی داره و الانم خانومش سر بارداریش پدر ما رو درآورده

چند روز پیش یه مریض با سنگ کلیه اوند پیشم،بهش میگم آقای فلانی بهترین درمان برای تشکیل نشدن سنگ کلیه آبه،میگه خانوم دکتر من آب زیاد میخوردم بعد روحانی روستامون گفت تو مشکلت از آب خوردنته،آب نخوردم،اینجوری شد کلیه ام دوباره/:

بعدشم اضافه کردن که روحانی روستا گفته هرچی دکترا میگن شما برعکسشو انجام بدین،مثلا نمک زیاد بخورین،حتی برین از این نمکا که به گاو و گوسفنداتون میدین بگیرین و خودتون بخورین

خب من به جز آه کشیدن چیکار میکردم؟/:

---------

مریض:خانوم دکتر از همون قرصای آدامسی برام بنویس

من:قرص آدامسی دیگه چیه؟

مریض:همونا که خودت بهم دادی دفعه قبل

دفترچه رو نگاه میکنم،میبینم قرص جویدنی دایمتیکون دادم بهش،آدامسی آخه؟؟؟؟ینی اوج خلاقیت(((((:

--------

نوزاد ۸ روزه رو مادربزرگش آورده برای معاینه نوزاد

معاینه میکنم،یکی از پاهاش کجه و انحراف داره

من:حاج خانوم باید پیش یه متخصص اطفال ببریش،این پاش انحراف داره

مامانبزرگش:میدونم دخترجان،من خودم ۷تا بچه بزرگ کردم،دفعه اول که این بچه رو باز کردم به دخترم گفتم نترسی ولی این بچه یه پاش کجه ولی دخترم گفته نههههه نگران نباش چیزیش نیست،باباشم یه پاش کجه

من:ینی چون باباش یه پاش کجه،بچه اشم باید یه پاش کج باشه؟//:

-------

مامانه دختر ۴ سالش رو آورده پیشم،دخترش خیلی خوب ارتباط میگیره و کاملا سرحال و اجتماعیه

من:چی شده؟چه مشکلی پیش اومده؟

مامانش:بعضی وقتا تو خونه خیلی گریه میکنه و بهونه میگیره

من/: مریضی/: مشکل/:

-------

برای نریض بیشتر از ده بار توضیح میدم،باز دفعه یلزدهم همون سوال رو میپرسه،لبخند میزنم و میگم مادرم من که ده بار توضیح دادم

دخترشون زحمت کشید قششششنگ پاچه مارو گرفت که تو خندیدی ینی مامانمو مسخره کردی

میگم تو از پشت ماسک اصن خنده منو از کجا دیدیدی آخه؟!!!/:

درسته مامانش صدبار بیشتر معذرت خواهی کرد ولی بی تعارف انققققققد دلم شکست که دیشب به خودم قول دادم دیگه نه با مریضا مهربون باشم نه براشون وقت بذارم ولی متاسفانه نتونستم

قشنگ به این نتیجه رسیدم هرچقد بداخلاق تر باشی تو چشم مریضا پزشک بهتری هستی

-------

مریض اومده پیشم میبینم تو دفترچه اش دوتا نسخه پشت سرهمه،یکی نسخه منه،نسخه بعدیم مال یه متخصصه،داروها دقیقااااااا شبیه هم فقط متخصص دوتا آمپول تقویتی هم براش نوشته که من کپسولشو بهش داده بودم که عارضه اش کمتر باشه

ولی دیگه حرص نخوردم اصلاهم دلم برای هزینه ای که کرده بودن نسوخت،کسی که خودش دلش میخواد پول خرج کنه و سختی بکشه بذار همون کار رو بکنه،من وکیل وصیه همه نیستم

-----

یه مطلب میخوندم از یه کارگردان فقید سینما که با دوتا زناش تو یه خونه زندگی میکردن،جالبه که ملت اومدن کامنت گذاشتن که زندگیه خودشونه و به ما ربطی نداره،چجوریه اگه همین کار رو یه آدم نذهبی یا روحانی بکنه میشه کار زشت ولی الان میشه به خودش مربوطه و دخالت نکنیم؟!!!!!!

کار زشت زشته،حالا از طرف هرررررکی میخواد باشه،انقد توجیه نکنیم و یه بوم و دو هوا نباشیم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۷
بانو (:

نظرات  (۱)

۰۱ شهریور ۹۹ ، ۱۵:۱۸ خواننده همیشگی

روزتون مبارک♥️♥️♥️♥️

پاسخ:
ممنوووووووون❤❤❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی